5 Mart 2010 Cuma

O Üçüncüyü İzlemeyecektim

Evet ya bir günde üç zombi filmi izlenir mi kalırsın böyle ayık ayık ortalıkta. Üstelik yalnızca 44 dakika dayanırım demiştim.
Cidden üçü biraz fazla kaçtı uyuyamayacağım bir süre daha. Onun için aldım kahvemi yanıma kurtuldum sandalyeme, konuşuyorum dilediğimce.
Bir şey anlatmak istiyorum bugünle ilgili olsun istiyorum. Geçen gün bahsettiğim çimenler vardı ya aradan iki gün geçmesine rağmen beni affetmemişler, üstelik bugün gördüm ağlamışlardı da. Kokularını artık göstermiyorlar bana. Belki başkası duyuyordur hiç sormadım.
Ya şimdi ben nasıl uyurum ki, film kritiği yapmayayım da eski zamanlarda çekilmiş zombi filmleri şimdikilerin 10 katından daha da güzel görünüyorlar. Özellikle George A.Romero’nun üçlemesi Night of the living Dead, Dawn of the dead ve Day of the Dead bence aşmışlardı. Onların dışında bugün bir de 2004 yapımı Dawn of the dead izledim Romero’nunki daha iyiydi. Hem daha da eğlenceliydi onunkiler. Day of the Dead filminde zombiler adamı parçalara ayırırken adam “Boğazınızda kalsın” dedi ya… Süperdi o sahne üstelik Dawn of the Dead’leri karşılaştırırsam Romero çok üstün bir iş çıkarmıştı. Dahiyane fikirleri vardı orda. Ama Snyder’in filmi basitti, kan gövdeyi götürsün türden bir şeydir. Üstelik zombiler yeniden yapımda evrim geçirmişler bildiğin, acayip hızlılar, çok daha güçlüler falan. Yok yok yaşayan ölü dediğin Romero’nun ölüleri gibi olur.
Dışarıda yağmur yağıyor ben burada kahve içip zombilerden bahsediyorum. Saçmalıyorum bu gece (: İnsanın şimdi yağmur olası geliyor… Singin İn The Rain söylemeye başlıyorum. Kahvem bitiyor, kendimi deliliğimle baş başa bırakıyorum…
Emir'den dipnot: yağmur asla bitmezmiş! (:

Yağmurlu Dünyalar…

0 yorum:

Yorum Gönder