25 Eylül 2010 Cumartesi

Küçük Şeyler

Kızdığımdan değil
Ya da üzüldüğümden
Ama küçük olaylar
Büyük sorunlar yaratabilirler.
İnsanlar ayrılacağımızı düşünerek mi davranıyorlar bilmek istiyorum.
Tabi ki her ilişki bitebilir.
Ama ilişkiye nasıl olsa bitecek diyerek başlayamazsın. Nereye kadar giderse gider
dersin belki ama bu bitecek dersen en başında, hiç başlamasın insanlar...


Ben hayatın küçük şeylerden oluşmuş büyük bir şey olduğunu düşünüyorum. Bu görüşe katılmayacak var mı, küçük parçalardan bütün oluşturulmaz mı?

İşte o bütüne etki eden küçük şeylerden birisi.
Ben alındım, ben alınganım, ben üzülürüm, ben ufak şeylere sevinirim, bana dünyayı hediye etmene bir kamyon dolusu güzel söz söylemenize gerek yok. O küçük şeylere de kızarım. Küçücük bir kıldan dağ deviririm, ufacık yanlışımdan pişmanlık duyarım, küçük şeylerle sevmeye başlarım. Küçük şeyleri sevmeyenler büyük şeylere dokunamazlar...

Mutlu dünyalar, gene gece gece kendi kendime yordum ruhumu.

0 yorum:

Yorum Gönder