23 Ekim 2010 Cumartesi

Benim de MİM'im var!

Vallahi mimlenmek konusunda çok bilgim olmadığını söylemeliyim. Sevgili Şiva bu konuda bana bahsetmiş olsa da bu kadar çabuk mimlenmeyi beklemiyordum. Çabuk diyorum ama mimleneli baya oldu ben geç kaldım: Niye çünkü arabamı bilmiyorum ki!!! Neyse önce mim konusunu yazalım Şiva'dan çalarak.

Mim konusu: Yaşadığınız tüm sıkıntıları geride bırakıp, sevmediğiniz insanlardan,yapmaktan daral gelen işlerden uzağa tatile gidiyoruz. Bizi yolcu etmeye gelmiş üstelik gıcık olduğumuz herkes. Alayına çalımlı bir bakış fırlatıp arabamıza bindikten sonra geride kalanları çatlatırcasına müziğin sesini sonuna kadar açıp tozu dumana katarak oradan uzaklaşıyoruz.

Şimdi sizden istediğim, mimlediğim herkes bindiği arabanın resmini son ses açtığı şarkının adını,sözlerin bir bölümü ve söyleyen solistin resmini yayınlayacak.

demiş.

Geç olsun güç olmasın mantığıyla şimdi yazıyorum ve işte karşınızda benim seçtiğim araba :D Görenler şok olacak nitekim kendisinin ne olduğunu bile yazmayacağım.



Gördüğünüz gibi kendisi Sailor Moon'da Uranüs'ün kullandığı bu gri araba! Haha! :D

Şarkıya gelince hadi bunu gören bunu da tahmin eder diyorum sayır Sailormoonseverler.
Tabi ki de

Sailormoon 4 sezon açılış şarkısı olan Moonlight Densetsu/Moonlight Legend. Japoncasını yazmayayım ne de olsa anlaşılmaz gelecek onun için türkçesini yazıyorum(:

Üzgünüm, dürüst olmadığım için
Ancak rüyalarımda söyleyebilirim
Düşüncelerim kısa zamanlı
Görmek istiyorum seni hemen şimdi
Ağlamak üzereyim -- ayışığı
Seni arayamam da -- geceyarısı
Yalın bir yüreğim var, ne yapabilirim ki?
Gönlüm bir çiçek dürbünü.
Ay ışığının rehberliğiyle
Her zaman biraraya geleceğiz kaderle
Takımyıldızlarının parıltılarını sayarak
Haber veririm aşk nerede
Aynı dünyada doğmak
Mucize aşk
Bir kez daha gelmek için biraraya
Tanrım, mutlu bir son ver bana
Şimdi, geçmiş ve gelecekte
Sadık kalacağım sana
Unutamam gözlerindeki o sevgili bakışı
İlk karşılaştığımz o anki
On binlerce yıldızın arasından
Bulurum seni
Fırsata dönüştürerek her şansı
Böyle seviyorum hayatı
Yaklaşıyor büyük bir mucize.
Her zaman biraraya geleceğiz kaderle
Takımyıldızlarının parıltılarını sayarak
Haber veririm aşk nerede
Aynı dünyada doğmak
Mucize aşk
İnanıyorum buna
Mucize aşk


Sanırım insanlarla çok alakasız da olsa 4 sezon sailormoon'u açan şarkı benim de tatile gidiş yolumu gayet gaza getirerek açar diye düşünüyorum!

Kısaca BEN AY SAVAŞÇISIYIM! SENİ CEZALANDIRACAĞIM! GÖRECEKSİN!



Sevmedi Blog bugün beni onun için ikinci bir resim koyamıyorum. Bu arada başka şarkılar da çalabilirdim tabi ama sonra onlara inat olsun diye açmak istediğim şarkılar yüzünden gidemeyebilirdim tatilime :D

Tamam sustum ve gidiyorum işte (: Mimlemiyorum kimseyi sevgili
dostumuz blogunu kullansa idi onu mimlerdim ama hatta mimleyeyim bir dakika :D Böyle daha iyi

Görüşmek üzere(: Çok uzuyor bu yazılarım ya (:


Herkese Mutlu Dünyalar bugün bir blog daha sözüm var tutacağım (:

0 yorum:

Yorum Gönder