5 Kasım 2010 Cuma

Uyuyan Canavarı Uyandırmak!

Bu konuda yazacağıma dair bir sözüm var. Hadi bakalım kendisi bu kendisine ithaf edilmiş yazıyı hangi saatte okuyacak.Hangi saatte cevaplayacak (:

Başlıktan da anlaşıldığı üzere ben uyuyan bir canavarı uyandırdım perşembe günü sabahı :D Kendim ettim kendim buldum, cezamı da çektim, mutluyum huzurluyum. Zaten öyle bir gece geçirdim ki aşırı huzurdan ölebilirmişim gibi geldi. Bir saate yakın Stephan King okuyarak bekledim.Sonra uyuyakaldım. Sabah beni aradığı sırada yeni uyanmıştım. O gün onu uyutmadım yani toplasan bir saatcik uyumuştur.

Bana gece çekim yaptıkları ormanda bulduğu bi çiçeği getirmiş. O zaman bilmiyordum adını ama eve gelip baktım çiğdem çiçeğiymiş. Kurusun diye orada bıraktım, çünkü ezilmesini istemiyorum öyle kurumalı. Umarım duruyordur hala.

Hayatımın en huzurlu gecesini, sabahını ve akşam üzerini yaşadım. İçimdeki hisler gittikçe büyüyor biliyorum bu kez o kadar şanslıyım ki.Bir şey istemiyorum yalnızca mutlu etmek ve mutlu olmak istiyorum. Sarıldığım,ona baktığım,konuştuğum, konuşmadığım, teninin tenime dokunduğu her dakika o kadar özel ki...

Neyse duygusal bir yazıdan tekrar uyuyan canavarı uyandırma meselesine dönüyoruz:D Malumunuz dünyada kurtadamlar ve vampirler var:P Ben şahsen vampir olmak istiyordum da bu saatten sonra zor biliyorsunuz, ama o kurt adam olmak arzusnda (: Bu sebeple kendisine biraz da dikkatli davranmak lazım :P Nitekim her an kurtadama dönüşebilir:P Ama dikkatli davramak lazım derken bile güldüğümü düşünürsek herkes anlamıştır ki bu konuda adam olmam ben(: Tehlikeli sularda yüzüp acısını da çekerim, mutluluğunu da yaşarım:P Demeyin ne mutluluğu olur ki bunun diye, ben halimden memnunum:D Muhtemelen o da memnun :D

Ve tekrar söylüyorum, bunu o gün öyle bir anda söylemiştim ki biraz durup gülmesi falan gerekti: Prenslerin prensesleri canavarlardan kurtarmaları gerekiyordu diye biliyorum ben (: Tabi aslında şu durumda canavarı olan prensler de varmış işte(: Hatta kendisi canavar olan prensler diyelim biz buna(:

Bugün bana metrodayken senin gibisini hiç görmedim dedi. Anlamadım aslında bunu ve unutmamak için yazıyorum buraya. Bunun açıklamasını istiyorum ben (: İyi bir şey mi kötü bir şey mi (:

Bu hafta sonu bütün planlar altüst olmuş olsa da haftaya inanıyorum ki bizimle bowlinge gelecektir(:

Tamam tamam :) Bugünlük bu kadar yeter senden bir şey istiyorum ben biliyor musun? Benim için bir yazı yazmanı istiyorum. Gerçekten bunu çok istiyorum. Kendini bana anlattığı görmek istiyorum, şuanda hissettiklerini paylaşmanı falan(: Hani büyük bir edebi yazı değil beklediğim, yalnızca içinden geçenlerin bir tezahürü (:


Herkese mutlu mesut dünyalar ((: Bana da tatlı rüyalar (:

0 yorum:

Yorum Gönder