8 Ocak 2011 Cumartesi

Kitapsız Doğumgünü İstiyorum (:

Geçen seneki bir takım istenmeyen durumlardan sonra bu sene bir liste yapmak mantıklı geldi. Neyse hiç biri alınmazsa benim almaya başlamam gereken şeyler bunlar (: Ve zaten bu kadar hediye alacak arkadaşım yok (: Gene de eğlenceliydi hazırlaması (: Aslında sırf 5.madde sebebiyle yazmışım gibi hissettim bir an(:

1. Kimono (bunu ne kadar istediğimi tahmin edemezsiniz)
2. Lolita gözlüğü (kırmızı olanından) (Bunu da çok seviyorum ama lense geçmeden takamayacağım)
3. I (L) NY yazan t-shirt (Bu t-shirt ü de çok istiyorum)
4. Orjinal Singin in the rain filmi (Aha bunu da (: hatta çok istiyorum)
5. Asla ama asla kitap almayın. (Hatırlarsınız ki milyon kere lafını etmişimdir öğrenciyken alamayacağım kadar pahalı bir kitap alındı geçen sene biri tarafından. Ben o paranın yarısıyla alınacak arzuladığım elbiseye daha çok sevinirdim. Sonuçta o kitap şu anda benim kitaplığıma eklenmedi bile. Çünkü ben kitapları okumadan kitaplığıma kaldıramıyorum. Yavrucağız sürünüyor. He bunu yanlış anlamayın, ben yalnızca paranın gereksiz yerlere ve çok harcanmasından nefret ederim. Bunu anlattığım her seferinde beni rahatsız eden şeyin bu olduğunu da dile getirmiştim.)
6. Suzumiya Haruhi saç bandı
7. Saat
8. Sin City ‘nin devam çizgiromanları
(ben de 1 ve 3 var, 2yi okudum. Onların dışında 4 kitap daha var)
9. 37 numara topuklu ayakkabı (Bunu almak isteyen bi arkadaşım varsa bana söyleyebilir mi?)
10.
11. Satranç takımı
(Birisi de satranç kitabı alıversin, ama bunu gerçekten gerçekten çok istiyorum.)
12. V For Vendetta veya Watchmen çizgiromanı
14. Elbise elbise elbise.
(Ya da etek işte. Zannedersem bu seçenek daha mantıklı bir seçenek yani beni tanıyan sevgili arkadaşlarım bana alacak bir hediye düşünemediklerinde bu seçeneği tercih edebilirler.)
15. Ne alırsanız alın karışmıyorum (: (Bu da bir seçenek (:


Her ne kadar hediye ısmarlanmaz anlayışı var olsa da, geçen seneki hediye krizini istemiyorum. Bana hediye alın diye de yalvarmıyorum gördüğünüz üzere. Yalnızca sevmeyeceğim ya da o sırada almaktan hoşnut olmayacağım bir şeyler almanızı istemiyorum, almamak daha mantıklı bir seçenektir. Bunu kibirli bir davranış olarak nitelemeyin, beni tanıyorsunuz, ben yalnızca geçen seneki kadar pahalı ve saçma hediye istemiyorum. Alacaksanız ve kararsızsanız, seçenek sunuyorum.

Keyifli Geceler (: Mutlu Dünyalar (:

0 yorum:

Yorum Gönder